dinsdag 30 oktober 2012

Een echte aanrader !

Mijn papa

Het boek 'Mijn papa' is echt een leuk boek voor kleuters. Het is een boek van Guido Van Genechten. Zelf heb ik het boek al voorgelezen in de kleuterklas en ik kan je garanderen dat de kleuters echt mee opgingen in het verhaal.


" Mijn papa is de allerliefste papa van de hele wereld", zegt Jan.
"Ik kan aan zijn arm hangen, boven zijn hoofd vliegen, paardje rijden op zijn rug, al zijn vingers      tellen, zijn tenen kietelen... en nog veel meer!"
 
De reden waarom ik dit een heel mooi boek vind is omdat het boek de relatie tussen een papa en zijn zoon/dochter heel mooi weergeeft. Veel kleuters zullen hun eigen papa in dit verhaal herkennen.
De tekeningen zijn prachtig en heel duidelijk geïllustreerd. Dit boek kan je dus zeker en vast gebruiken binnen het BC 'Papa'.
 
Wie dit boek wil kan hier terecht:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten