woensdag 5 december 2012

Hij komt .. Hij komt .. , die lieve goede Sint !

 
Mijn eerste stageperiode deed ik in de GVB 'De Horizon' in Koolskamp. In de 2/3de klas van juf Els mocht ik 3 dagen les geven aan de kleuters rond het BC 'De Sint'. De eerste dag was wat onwennig, en de zenuwen waren volop aanwezig. Toen ik de klas binnen ging was de klas al wat versierd rond het BC 'De Sint'.  Zelf had ik ook enkele prenten bij om uit te hangen in de klas.
 

 
 
Ook bracht ik in de klas een godsdiensthoekje aan rond het BC 'De Sint'. Op de tafel legde ik een tafellaken. Daarna werd er een pakje, een schoen met een wortel voor het paard van Sinterklaas, het boek van Sinterklaas, de gouden staf van Sinterklaas, een mandje met mandarijnen, een kaars en een handpop van Sinterklaas op het tafeltje gelegd.


 
 
De 3 dagen vlogen voorbij en ik genoot van elke dag. De kleuters waren enthousiast bij elke activiteit die ik in elkaar gestoken had. Ze deden hun uiterste best om goed te luisteren naar wat ik allemaal te vertellen had. Het was niet zo leuk om de laatste dag afscheid te nemen van de kleuters en de juf. Want het waren 3 dagen om nooit meer te vergeten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten